merkpositionering: unieke methodiek

Merkvoorkeur door scherpe merkpositionering

Weet en kies waar je merk voor staat! Behoefte aan een to the point aanpak? Zonder ellelange trajecten en rapporten? Aan Z® ontwikkelde een werkmethodiek om in een kort tijdsbestek bedrijven te helpen bij het kiezen van de merkpositionering: Next i-Level®.

 

Hoe het werkt

To the point in 12 stappen van analyse naar keuze. Met Next i-Level® is er ruimte om te brainstormen, voor reflectie, visie, uitdaging en creativiteit; een zowel analytische als praktische methodiek.

 

Wat je krijgt

Infographic_AanZ

Next i-Level® omvat in de basis een tweetal sessies gevolgd door een advies in hoofdlijnen uitgewerkt in een infographic. Vervolgens werkt de strategisch adviseur een  brand-positioningsheet van ongeveer 3 tot 4 pagina’s uit met hierop de gemaakte merkkeuzes in bruikbare basisteksten. Deze brand-positioningsheet vormt de basis voor de briefing aan de creatieven, bijvoorbeeld voor het maken van een huisstijl, beeldconcept of website of het ontwikkelen van een campagne met bijbehorende middelen en media.

 

Optioneel: identiteit snel in kaart met de Brand DNA Test

De Next i-level® methodiek is uit te breiden met de online Brand DNA Test, die snel en gedegen uw identiteit inclusief kernwaarden in kaart brengt. Waarmaken wat je belooft begint met duidelijk weten wie je bent. Dat geldt ook voor uw merk.

 

Ben (en blijf) aan Z! Meer informatie? Bekijk de bedrijfsanimatie of neem contact op:

Contact_fw