uw merk

Merkvoorkeur door scherpe merkpositionering

 

Wat is merkpositionering?

Merkpositionering is een analyse- en keuzeproces waarin u benoemt wat het speelveld is voor uw organisatie en welke aspecten van de merkidentiteit u wilt benadrukken die relevant zijn voor de doelgroepen en het merk onderscheiden van de concurrenten.

Naast differentiatie speelt categorisatie en ‘opvallen’ een steeds belangrijkere rol in positionering.

 

Het doel?

Een voorkeurspositie verkrijgen in het hart en brein van de zakelijke en/of particuliere consument.

 

Werkwijze 

Behoefte aan een to the point aanpak? Zonder ellelange trajecten en rapporten? Aan Z® ontwikkelde een werkmethodiek om in een kort tijdsbestek bedrijven te helpen bij het kiezen van de (merk)positionering: Next i-Level.

 

Meer weten over merkpositionering? Neem vrijblijvend contact op:

Contact_fw

 

 

Employer branding

De Next i-Level methodiek is in aangepaste vorm ook zeer geschikt voor het positioneren van het werkgeversmerk. Lees meer.