employer branding

Hoe rolt uw bedrijf tijdens een verjaardagsfeestje over de tong?  Roept het positieve of negatieve associaties op? Of misschien wel helemaal geen?

 

Employer branding: het bouwen van een sterk werkgeversmerk

Employer branding is het bouwen van een sterk werkgeversmerk. Het resultaat? Het aantrekken en behouden van talenten. Employer branding is niet iets wat je even doet. Het is vooruitwerken naar de stip op de horizon. Tijdens krapte en overvloed op de arbeidsmarkt. Zowel intern als extern.

 

Favoriete werkgever

Met name latent werkzoekenden zijn op zoek naar een aantrekkelijke werkgever in plaats van enkel een uitdagende baan. Ook de huidige medewerkers zoeken herkenning en erkenning. Organisaties die vooruitdenken zijn succesvoller in het vinden en behouden van de beste talenten: werknemers die passen bij, meebouwen aan en trots zijn op het merk. Dat is de overtuiging van Aan Z.

 

Wilt u een favoriete werkgever zijn? En wilt u weten hoe u bouwt aan een sterk werkgeversmerk? Neem contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek.